Follow me

Search This Blog

Friday, June 4, 2010

Manja...the latest

Dulu waktu aku ambil Manja, umurnya dalam 5-6 bulan....kecil jer....
Bulan berganti bulan dan berganti tahun ke tahun...
Manja semakin besar dan semakin aktif. Cuma aku tak lepaskan manja sesuka ati keluar.
Badan semakin besar dan tegap hinggakan ada yang berminat nak mengawan kan kucing diorang dengan manja tapi manja dah tak leh 'mengandung' sebab waktu aku ambil dulu manja dah di'kasi' oleh pihak yang menjaga....sian manja tak merasa nak jadi ibu ...
Sekarang ni manja lah tempat aku bermanja manja bila aku sorang2 kat rumah.  Dia akan mengikut setiap langkah aku dan selalunya dia akan ajak aku main chak chak...konon2 nak terperanjatkan aku...sewel la ko manja ...aku ketawa sorang2....hehehehehe

1 comment:

  1. ahahah..comel...tapi pic 1 dan 3 aje nampak cute..tapi len2 pics especially pic ke-2 n 4 mmg nampak kelakar...masam!!!! ahahaha...sori mengejek kuceng kamo...aahhaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails