Follow me

Search This Blog

Sunday, July 25, 2010

Aku

Tak pernah sekali pun aku punyer entry yang berbau hinaan atau sindiran kepada orang orang yang dekat dengan aku tapi untuk sekali ini ...aku ingin menulis sesuatu ...lagipun aku tak punyer ramai follower. boleh di bilang dengan jari jer.
Tanpa usul periksa, aku dijatuhi hukuman.  malah hinaan itu diwar warkan kepada semua orang yang membaca laman sosial tersebut.  Jahat dan hina sangat kan aku dan family ku yang kecil ini ? 
Aku telefon bertanya khabar...ada masa di jawab. ada masa berhenti sendiri nada dering. Kalau di jawab pun macam hendak tak hendak.  Tak dapat aku telefon pasti anak anak akan call atau sms.... itu ker yang dikatakan langsung tak bertanya khabar ? Hp banyak dan canggih canggih..... ada kredit ke tidak, tak pulak di pikirkan ? Yang mengeluarkan kata kata tersebut tak sekalipun bertanya khabar atau memberi khabar berita.  Canggih juga rasanya hp masing2...
"L.Z n family die boleh gi mampos!" kata kata yang keluar dari axxx bxxxxx ku sendiri.  
Aku sedar aku tak punya apa apa... kalau semua orang nak tinggalkan aku seorang diri pun aku terima.  Aku sedar sangat sangat siapa diri ini, di mana aku berpijak dan dilangit mana aku berlindung... Hinalah aku sepuas hati kamu.  Benci lah aku sekuat jiwa kamu. Tulislah dan luahkan lah kemarahan kamu ke mata dunia.  Biarlah semua orang membaca tahu  keretakan hubungan keluarga ini....dan pada yang tersenyum ... senyum lah sepuas puasnya .

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails