Follow me

Search This Blog

Saturday, July 3, 2010

Demam Panas ...:(


Akhirnya tanpa di undang aku tumbang ... memang aku jarang demam, jarang sakit tapi kali ni aku kena Demam Panas ....mencecah 40C ....cam nak pecah kepala ni
Nak kata migrane tidak. Nak kata demam biasa tidak. Nak kata Denggi pun tidak....tapi aku tak leh bangun lama lama...mesti tumbang balik.  Sendi rasa nak tercabut...selera ilang ntah kemana....sedey nyer.
Nasib baik intan & izzat bawa balik air zam zam.  Aku telan air zam zam bergelas gelas dan 100 plus berbotol botol walaupun aku bukan suka minum 100 plus sebelum ni....sebab nak sejukkan badan telan jer..
Hampir 2-3 minggu aku kejap ok kejap tak ok. Cam main main plak.  Mungkin aku dah lama tak rehat so demam ni betul betul buat aku rehatkan badan sekejap.
Sekarang ni aku rasa dah ok ... kena lawan kan juga sebab kalau aku sakit bukan ada yang peduli, bukan ada yang menanya.  Aku kena kuat dan sihatkan badan aku sendiri...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails