Follow me

Search This Blog

Monday, May 3, 2010

Maxis, TTDI

Ahad pagi ingatkan nak tidur, nak rehatkan badan tapi aku terpaksa gak bangun. Gagahkan buka mata sebab nak ke Maxis. Kena ambil release letter dari Maxis untuk 'abe Uding' activate DiGi....
Dulu waktu aku gi Maxis Taman Tun Dr Ismail tengah renovation. Hari ni pergi tengok dah cantik. Dah canggih...Hijau...semua hijau
Tempat display HP....
Wahhh....ada sudut cafe lagi kat dalam tu ... San Francisco Coffee ....wangi jer dalam Maxis tapi melaparkan perut yang kosong pepagi ni....
No giliran aku ...waktu aku datang baru no 2010...ingatkan cepat rupanyer terpaksa tunggu dekat 2 jam utk sampai no aku....huwaaaaaa penatnyerrr ! Lapaaaaarrr nyer !!!
Wajah wajah yang kena menunggu...dah mula nak masam mencuka...hehehehe sabar sabar sabar
Wajah serius ...
Ada nampak sesaper senyum ??? hehehe memang tak ada...agaknya depa lagi lama menunggu kot.
Aku lagi la bengang ....rasa nya muka ni dah tak de saper berani pandang.
Hambik koooo ! Memang tahap bosan ! Nasib baik kena settle gak kalau tidak memang aku dah melangkah keluar dah dari Maxis ni...
Staff layan pelanggan punyer laaa citer berjela jela. Camana la yang lain tak kena menunggu berjam jam. Sepatutnya Customer Service kena cepat dan pantas. Cuba siapkan dan settle dalam masa yang paling min.  Pastu suruh la depa ketepi and panggil la customer seterusnya ....baru la gerak cepat sikit. Ni nak layan pasal atok, nenek, pakcik makcik semua....payah la wei.
So maxis tolong upgrade sikit skill customer service tu yea ....kredit yang boleh aku bagi...environment memang cozy and relax ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails