Follow me

Search This Blog

Monday, May 24, 2010

Pasar Chow Kit

 Pagi ahad gi Chow Kit ...cari buah buahan....fav aku mangga...manis
Sempat lagi aku jeling si tukang ambil gambar ni .... hehehehe
Menyelerakan dan murah RM4.00 sekilo
Ala pun beli mangga gak
Rambutan pun aku belasah gak tapi sikit jer
Ni si Ala punyer keje.  Siap abang tu posing lagi :)
Gerai bunga ni aku tak berapa minat sangat ....ala yang suka
Gerai gerai cam ni memang boleh buat aku sewel jap sebab bayar sikit tapi dapat banyak
Aku beli mana yang perlu jer sebab jari tangan ni dah nak penuh....hehehehe
Ala beli soya bean, aku beli cincau
Pakcik ni jual apam balik ...look yummy so beli 2 keping. Satu untuk azu satu untuk kami
Memang sedap pun :) Boleh la beli lagi kalau datang chow kit ni

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails