Ikut kata hati nak je tiduuuuuuuuurrrrrrr. Biar dunia dengan putarannya dan aku teruskan tidurrrrrrrrr dengan lena tanpa gangguan. memang tak cukup tidur akhir akhir ni. otak aktif sepanjang malam, tak berehat langsung..... so aku plan nak tidur secukup nya. Bila ????? Ntah laaaaa...
Finisher AKRAB Merdeka Virtual Run 69KM
-
Alhamdulillah... akhirnya berjaya juga Mia selesaikan misi 69km. Brisk
walking secara runcit-runcit dalam bulan Ogos ini. Sebelum ini Mia ada
cerita kisa...
1 week ago



No comments:
Post a Comment