Salah satu rancangan yang aku minat nak tengok walaupun ada yang kata rancangan ni membuang masa dan tak ada faedahnya... mungkin ada betul dan mungkin ada salahnya. Pada aku sendiri aku tengok sebab aku lihat ada kekuatan tersendiri dalam diri Kimora ... seperti aku dapat kekuatan. "No matter what happen you have to fight to get what you want "
Finisher AKRAB Merdeka Virtual Run 69KM
-
Alhamdulillah... akhirnya berjaya juga Mia selesaikan misi 69km. Brisk
walking secara runcit-runcit dalam bulan Ogos ini. Sebelum ini Mia ada
cerita kisa...
1 week ago



No comments:
Post a Comment