Follow me

Search This Blog

Monday, April 5, 2010

Aku...

sampai satu masa aku rasakan aku dah tak mampu untuk berkata kata. dalam sekelip mata aku hilang semua kekuatan. kekuatan yang kukumpul selama ini seperti hilang di tiup angin. ntah kenapa ? aku sendiri tak tahu apa puncanya.

aku cuma mahu sendiri...boleh tak semua disekelilingku tinggalkan aku sendiri ? biarkan aku mencari siapa aku, dimana aku, kemana aku dan mengapa aku ....

sakitnya hati macam di hiris hiris...airmata dah seperti tak berharga. bila bila masa nak menitis akan terus menitis tanpa sebab yang kukuh. hati aku jadi rapuh, jadi terlalu nipis ... apa nak jadi dengan aku sekarang ?

tanah yang kupijak terasa lembut seperti nak tenggelam. puas aku mangimbang badan supaya tak tenggelam dan lemas. aku seperti mati dalam hidup... kenapa aku ?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails