Follow me

Search This Blog

Sunday, April 25, 2010

Sunday at Digital Mall

Ala ajak pergi Digital Mall. Memang dah lama pun aku tak jejak kaki ke sini. Paling akhir waktu aku beli kamera Canon G10....
Hari ni kami pergi ke sana sebab ala nak cari laptop untuk kegunaan sendiri. Kitorang merayau dari Ground floor sampai ke tingkat atas ...habislah semua kedai yang jual laptop kitorang masuk. Ada salesman yang sangat peramah, ada yang rupa tak mandi pagi, ada yang layan ndak tak ndak jer.... kalau gitu laa layanan..buleh blah laaaa....kami jalan lagi
 Ni kedai yang last kitorang singgah ....waktu ni lutut kaki dah berlaga laga dah. maklumlah tak b'fast lagi. gula pun dah mula menurun ni...hehehehe
Mamat ni memang salesman yang baik ...nama dia Meng Jit Wong. Semua dia terangkan sampai kitorang rasa cam nak tutup2 mulut dia...hehehe so at the end ala beli laptop dari mamat ni ....
Laju jer la gi ATM machine ...nak kuarkan duit. Sambil senyum senyum :)
Memang pantas service si Wong ni.  Tak sampai dalam setengah jam semua siap. Resit, Warranty, Burn CD untuk install software yang ala nak, free gift ...semua laaa siap
Ni la wajah ala ... hehehehe wajah waktu nak lepaskan duit yang ribu raban dalam tangan.... relax ala nanti kumpul balik :)
 Puas hati lepas dapat apa yang di idamkan.... yeayyyy ala ada laptop. Boleh skype dengan hubby...
Amacam canteeeeeekkk tak ? hehehehehe
Siapa mamat yang muka sweet ni ? nama nyer Terry. Aku jadi geng dia sebab selalu beli HP or Trade-in hp kat kedai dia. Selalu bagi aku harga yang canteeeekkkkk :) sampai dah tak larat dia nak layan aku bila aku minta harga lagi murah dan murah lagi ....hehehehe 
Blackberry Bold pastu aku tukar Blackberry 9700 ...semua kat kedai dia....iPhone pun sama
ok laaa. lain kali aiiiii datang lagi Terry
Dah nak balik dah.....so babai Digital Mall. Nanti datang lagi sebab aku dah jumpa sesuatu yang aku nak....hehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails