Follow me

Search This Blog

Wednesday, April 28, 2010

Kaki Terseliuh .... Urut la Jawab nyer

Balik dari kerja tengok izzat terlentang kat bilik. kata intan izzat jatuh kat tangga sekolah......Aduh anak aku !!! Buku lali dah membengkak, dah tak nampak buku lali. Dah merengek rengek kata berdenyut. Nak ajak gi klinik tak mo plak.... aku mati kutu jap ....saper aku nak cari minta tolong eekkkkkk..mana nak cari tukang urut ni ????
 Nasib baik erna kawan aku bagi nombor telefon Bu' Nor. Dan nasib baik juga bu' nor boleh datang ke rumah. banyak nasib baik malam ni ....hehehehe
Anak bujang aku dah pucat lesi..... aku apatah lagi kejap ke hulu kejap ke hilir...takut anak aku sakit ooooooo.... ngilu perut aku ni jap
Bermula lah sessi urut mengurut ... badan izzat kejap ke kiri kejap ke kanan.  tahan sakit la tuh. alahai siannyer aku tengok.
Siap peluk bantal sekuat kuatnyer ....dalam ati aku, cepat lah siap urut ni. tak sanggup aku tengok.  Tapi bu' nor lembut jer mengurut.  sabar jer menahan keletah anak bujang aku ni.
Jangan picit situ. Jangan tekan situ. Pelan pelan. Adus sakit maaaa...... macam macam ayat aku dengar kuar dari mulut izzat.  alahai anak omak ni...manjo eeeeek
Tak sampai setengah jam jer urut malam ni tapi esok malam lepas Maghrib kena urut satu badan.....hehehehe so izzat prepare for tomorrow nite.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails