Follow me

Search This Blog

Monday, May 10, 2010

Kuala Lumpur ...

Izzat turun ke Bukit Bintang, KL last weekend so aku minta dia ambil gambar ...hehehe...nak sangat jadi cameraman, apa lagi jalan kan lah tugaskan :) Pandangan dari LRT ....
Pemandangan dalam LRT ...mesti ada macam macam bau ....tak mo tak mo...biar aku drive sendiri.....hehehehe 
Depan Lot 10 ...bz gilerrrr....
Cam ada adegan tawar menawar or jual menjual tengah tengah jalan ni ....biar betul !!!
Pusat Beli Belah Pavilion.... memang grand tempat ni. Aku baru pergi sekali dan aku rasa belum teringin lagi nak ke sana. Rasa cam tak mampu jer ...hehehehe
Ni lah anak bujang aku...Izzat. Memang Bukit Bintang ni dah jadi tempat favourite kalau nak jalan jalan or melepak....
Ni kawan baik si Izzat....kalau tak silap Am namanya ....sama jer poyo dengan Izzat ...hehehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails