Follow me

Search This Blog

Sunday, May 2, 2010

Perjalanan Ke Teluk Intan

01 May 2020, Sabtu. Aku dan Ala bertolak ke Teluk Intan for Marlia's Wedding.... Memang excited giler sebab dah terlalu lama tak jalan jauh cam ni....Pepagi dah siap. Kitorang bertolak jam 10.00am dari Damansara Damai. Konvoi dengan Leya sekeluarga dan David & Nicole. 2 kereta lagi tak dapat join sebab pergi sendiri ..
Traffic smooth all the way...adalah kengkadang slow. As usual ...so kena terima laaa yea especially hari ni hari cuti am - Hari Pekerja.  Cuaca dah mula panas ....
Seronoknyer bila nampak signboard Teluk Intan ni.....aiiiii pergi Teluk Intan :) Nasib baik la ada orang jemput kenduri kalau tidak ntah bila dapat jejakkan kaki ke sini ...
Tol Teluk Intan ... tak de keter pun...sunyi jer. 
Excited giler bila nampak signboard ke Pulau Pangkor ....heloooooooo lina, our journey is to Teluk Intan.....lain kali datang lagi...pergi Pulau Pangkor plak ....Angan angan tu ...hehehehehe
Pekan Teluk Intan ... mula mula aku ingat jauh lagi rupa rupanya dah sampai.  Dalam hati eh eh dah sampai, cam ni rupanya Teluk Intan. Tak bz, tak de trafik jem tapi driver driver semua teror teror ... potong queue ikut sesuka hati .... ngeri jer aku nengok.
Bangunan baru ni ....Pejabat Perbandaran Teluk Intan.... nasib baik Ala yang drive, boleh gak aku ambil gambar memanjang. Kira kalau boleh..semua aku nak tangkap...hehehe
Ala kata "nanti kita datang lagi ye kak. Ala bawa akak jalan jalan ke Menara Condong."
Aku sengih jer ....Teluk Intan aku akan datang lagi ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails