Follow me

Search This Blog

Sunday, May 2, 2010

Yus dan Amir ...

Nak tau saper ni ? Ni lah Yus, kawan yang lebih kurang cam adik gak... Dah berstatus isteri dan ibu. Budak tu anak Yus. namanya Amir ...
Yus dengan anak dia kitorang kata 'carboncopy' ...sebab nya muka sama giler. Bibir, mata, kulit (nasib baik putih...hehehehe )....tapi muka sayu nyer la ko Amir...
Korang nampak tak ? Setuju tak apa yang aku kata.....samakan ? cakap la sama :)
Memang gambar depa berdua banyak aku ambil sebab nyer ni pertama kali aku jumpa si Amir ni....dari lahir sampai umurnya 10 bulan...nilah pertama kali bertentang mata.....huwaaaaaa sedey :( Agaknya si Amir ni pun mesti dalam hati kata aku giler sebab aku kacau dia, dia buat muka tak reti jer.....isykkkkk sampai ati...hehehehe
Memang aku dengan ala buli Amir ari tu....sampai dah nak nangis2 ...tak kira ! sebab ntah bila nak jumpa lagi...
Yeeaaaayyyyyyyy...dapat gambar semua sekali !!!! nanti kita jumpa lagi ramai ramai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails