Follow me

Search This Blog

Sunday, May 2, 2010

Sawah Padi yang menghijau ...

Dalam perjalanan ke Teluk Batik kami lalu dikawasan sawah padi ...dah lama aku tak tengok pemandangan sawah padi ni....hijau cantik sangat...
Cantikkan ... pesawah semuanya perempuan aku tengok ari tu laaaa... terror diorang ni buat kerja tengah tengah panas ...
Aku suruh ala berhenti kat tepi sawah tu sebab aku nak ambil gambar kenangan. bukan senang nak dapat pemandangan ni ...
Ingatkan aku sorang jer nak amik gambar rupanya ala pun sama...jom jom
Happy jer ...a memorable journey to Teluk intan and Teluk Batik ...gained a lots of experienced and im glad that i joined the trip ....thanks to Ala :)
 Ala ajar aku satu benda baru ...minum Air Gula Nira.....sedaaaaappppppp !!! Sebab ala yang driver aku jadi mem beshooorrr... adik ala kat depan ....hehehehe
Waktu ni aku nak ambil gambar tapi keter gegar gegar...so aku terpaksa kepitkan bekas minuman ni kat lutut....tapi i tell u ...memang sedap and manis walaupun ala and adik dia kata rasa nyer tak berapa sedapppp....aku belasah jer sambil makan karipap ....bertuah nya badan :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails