Follow me

Search This Blog

Monday, May 3, 2010

Restoran Omar Khayam, Jln Medan Tuanku

Siapa yang suka makan Briyani dan makanan yang sekeluarga dengannya. Aku syorkan datang lah ke Restoran Omar Khayam, Jalan Medan Tuanku.  Restoran ni dah lama, dari aku kecil dah ada...
Perhiasan dan hiasan dalaman masih sama. Tak banyak yang berubah....
Lorong ni tempat mengambil makanan yang di order. Tak kira lah nak makan kat sini atau nak bawa balik....kat sini lah laluan nyer.
Seperti biasa aku snap gambar jer la kerjanyer....sambil menunggu makanan siap. Aku take away Briyani Ayam and Udang.....cedaaaapppppp
Senyum senyum senyum ...chakkkkkk !!!!
Kakak ni memang kelakar.... dari dulu kakak ni sengih jer....
Kata kakak ni ..."aku dah gemuk laaaaa sampai tak cukup muat masuk kamera" ....aku peluk dia gak ambil gambar...TQ Kak
Ada sorang lagi kakak ni....yang ni pemalu sikit tapi baik hati.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails