Follow me

Search This Blog

Sunday, May 2, 2010

Mak mak dengan anak-anak :)

Alahai tomei tomeinyer ...namanya Aishah tapi aku panggil Ecah ...hahahaha mesti si Nor marah kalau dengar aku panggil anaknya cam tu...:) Baru 3-4 bulan, kecik jer tapi mata bulat.
Melopong mulutnyer dengan aku membebel ....bicing la makcik ni. "ada aku kesah?" heheheheh aku bebel gak biar Ecah dengar ...
Mak si Ecah ni yang pakai tudung itam and bapa dia kat sebelah tu ....makan Nor makan :) Leya yang pakai tudung putih dan anaknya ada di bawah ni ...
Ni hero si Leya ....nama ????? huwaaaaaaaaa :(( aku luper nak tanya tapi so baik...senyum jer. rambut kerinting ....
Aku dengan anak leya ...leya nanti kasitau nama si hero ni yea sebab dia nak ikut balik. cuba tengok gambar bawah ni...
Aku jalan selangkah dia dah berlangkah langkah..hahaha puas mak dia kejar ...ok ok ok lain kali ikut auntie balik ...
 Aku, Leya and the hero ....baik ko pegang anak ko leya sebelum dia lari lagi .....hehehehe
Yus dengan hero nyer juga ....Amir

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails